Piteå Sportfiskeklubb bildades 1976. Föreningens mål är att främja och utveckla sportfisket och verka för en bättre fiskevård i Piteå kommun. Piteå Sportfiskeklubb vill också arbeta för att ungdomar tidigt får en känsla och förståelse för naturen.

Vår verksamhet omfattar bland annat olika ungdomsaktiviteter, fiskeresor, kurser, flugbindning och flugkastning.

Piteå Sportfiskeklubb är medlem i Svenska Castingförbundet och har under många år haft regelbundna flugkastningsträningar. Vi välkomnar alla intresserade att komma och träna flugkastning med oss, oavsett om man är intresserad av att tävla eller om man bara vill träna för att förbättra sin kastteknik och bli en bättre fiskare.

Bli medlem

För att bli medlem betalar du in gällande medlemsavgift och anger ditt fullständiga namn. Maila även till [mailadress här] och ange namn, adress, ålder och telefonnummer.

Bankgiro: 5640-6069

Medlemsavgifter 2016